[elektro-etc] MATRIX

Charles Hoss charles.hoss at gmail.com
Sun Feb 15 21:18:46 CET 2009


Balázs Bámer írta:
> Szervusz Dexter!
>
>   
>> km-t . iszonyu mennyisegu uzemanyag . ha egy csavart le tudnak hagyni , az
>> dollarmilliokat jelent eves szinten .
>> a levegoben a hajtomu hatekonyabban kormanyozna a gepet mint a szarnyak -
>> azok idealis allapotban pihennek es a gep szeli a levegot.
>>     
>
> És lesz egy lézerágyú a gépen, ami idejében szétégeti a hajtóműbe
> tartó madarakat? Bár lehet, hogy egy olyan kés is elég, mint a
> húsdarálóban, úgyis pörög a turbina (-: mert pár eset volt már, hogy
> teljes hajtóműkieséssel is le lehetett szállni, amihez azért kell
> hidraulika.
>   
nem lehet tokeletesen biztonsagos repulot csinalni . esszeru 
kompromisszumot kotunk akkor is amikor tudomasul vesszuk hogy nem minden 
ules katapultal .
> Vagy azt mondják, ez még belefér, mint a nagy járványok elleni
> oltásnál, amikor mondjuk csak a nép 70%-át oltják be. Így a járvány
> nem alakulhat ki, az az évi egy-két halál meg hibahatáron belül van.
>   
igen , pontosan . az airbus muanyag farka pl ilyen tema .
konnyebb , olcsobb , hatekonyabb - neha meghal tole mindenki - shit 
happens . a karbon lemezek delaminalodasanak semmilyen kulso jele nincs .
> Olyat is olvastam, hogy a pilótafülke ablakait akarják kamerákkal
> helyettesíteni, mert igen problémás a gyártás és komoly veszélyforrás
> az ott kialakított csomópontok. Mondjuk ez inkább az utasok miatt nem
> megy, hiszen vezető nélküli metró sincs sok helyen, pedig az aztán
> lehetne.
>   
igazabol a jelenlegi helyzetben meg lehetne csinalni fillerekbol - es 
jobb is lehetne mint a meglevo megoldas , mert pl at lehetne venni a gep 
iranyitasat a foldrol is . pl a concord bukasat a lehajthato orr is 
okozta - valam tobb mint negy mazsa volt a mechanika - ami ezzel 
kivalthato lett volna .


bye
dexter

> szia: Balázs
>
>
>   



More information about the Elektro-etc mailing list