[elektro-etc] Erőszak II

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
Wed Feb 11 12:18:20 CET 2009


Szervusz Gábor!

> Igen, a temék üzenete. Ez egy nagy találmány, tizenéve ezen hőbörgök, hogy
> egy reklámnak miért kell a feelingről szólni ahelyett, hogy közölnék a
> paramétereit, miben jó, aztán majd én eldöntöm, melyiket akarom. Tényleg,

Gondolj bele, milyen paraméterei vannak pl. a kólának. Azok alapján
egy racionális fogyasztó vízkőoldónak sem venné meg, mert van olcsóbb.
Vagy a ciginek. Vagy hogy "hasznosabb" terméknél maradjunk, a
csúcsmárkás dezodornak az egyszerűhöz képest. Meg aztán ki akar
paraméterekben gondolkodni?

De autónál is lényeges különbségek ritkán vannak egy kategória
különböző márkái között. Különösen, ha azonos az alaplemez, motor stb.
Ami lényeg, az olyan szubjektív dolgok, hogy itt nekem több hely kell,
meg ne süsse ki a szemem a kék műszerfal, meg hogy kicsit jobban
húz-e. Ezek úgyis tudhatóak. Ami még lényeg, hogy hol spórolták ki az
anyagot, melyik alkatrészekbe tervezték bele pofátlanabbul az
életciklust, ezt meg csak 5 év múlva tudod meg. Így aztán jogosan
hirdeti magát mind mint a felhőtlen öröm forrását (-:

szia: Balázs



More information about the Elektro-etc mailing list