[elektro-etc] Erőszak II
Acs Gabor
agabor at electrodesign.hu
Wed Feb 11 11:43:52 CET 2009
2009.02.11. 11:05 keltezéssel, Charles Hoss írta:
> azok akik ezt tanultak (pl gyurcsany egy nagyon jo peldaja ennek)
> sokkal konnyebben inteznek el valakit vita nelkul , erdemi ervek
> nelkul , mert nem tartjak be a regi szabalyokat .
> hogyan vitatkozol el barmirol ha a masik fel egyszeruen lerasszistazna
> , lenacizna es kesz ?
Ez a mondat megint eléggé egyoldalúra sikeredett. Oda kellene azt is
írnod, hogy a fidesz frontembereit hogyan képezték ki kommunikációból.
Csak hallgasd őket, olyanok mintha klónok lennének, a tárgyalási
technikájuk pedig, hogy egy levegővel egy mondatban kell lesöpörni a
másikat az asztalról, ha valamiben nincs igazam, gyorsan témát váltok,
hogy a másik mondanivalóját nyíltan kiröhögöm -egyáltalán nem tekinthető
a régi szabályok betartásának. De pl. Gyurcsányt még nem hallottam
fasisztázni, viszont az aprópiroskázás-komcsizás-kiszezés teljesen
hétköznapi eszköz a jobboldal kezében. Eléggé elfogult vagy.
> hogyan lehet ugy autot valasztani ha nem az auto minoseget latod ,
> nincs tapasztalatod , csak a parevente megujitott brand-image-et , a
> termek "uzenetet" ami manipulalt .
> ugyanez megy a valasztasokon , ugyanez megy mindenutt - tehat a dontes
> , a velemeny , a zsigeri erzes hogy valami helyes vagy sem - ertelmet
> veszti .
>
Igen, a temék üzenete. Ez egy nagy találmány, tizenéve ezen hőbörgök,
hogy egy reklámnak miért kell a feelingről szólni ahelyett, hogy
közölnék a paramétereit, miben jó, aztán majd én eldöntöm, melyiket
akarom. Tényleg, olyat lehetne, hogy visszaviszem a boltba az Axe-omat,
mert befújtam magam, és nem lettem tőle csokiember? Mert a hirdetésben
az volt!
Gábor
More information about the Elektro-etc
mailing list