[elektro-etc] Erőszak II

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
Wed Feb 11 11:43:52 CET 2009



2009.02.11. 11:05 keltezéssel, Charles Hoss írta:
> azok akik ezt tanultak (pl gyurcsany egy nagyon jo peldaja ennek) 
> sokkal konnyebben inteznek el valakit vita nelkul , erdemi ervek 
> nelkul , mert nem tartjak be a regi szabalyokat .
> hogyan vitatkozol el barmirol ha a masik fel egyszeruen lerasszistazna 
> , lenacizna es kesz ?
Ez a mondat megint eléggé egyoldalúra sikeredett. Oda kellene azt is 
írnod, hogy a fidesz frontembereit hogyan képezték ki kommunikációból. 
Csak hallgasd őket, olyanok mintha klónok lennének, a tárgyalási 
technikájuk pedig, hogy egy levegővel egy mondatban kell lesöpörni a 
másikat az asztalról, ha valamiben nincs igazam, gyorsan témát váltok, 
hogy a másik mondanivalóját nyíltan kiröhögöm -egyáltalán nem tekinthető 
a régi szabályok betartásának. De pl. Gyurcsányt még nem hallottam 
fasisztázni, viszont az aprópiroskázás-komcsizás-kiszezés teljesen 
hétköznapi eszköz a jobboldal kezében. Eléggé elfogult vagy.

> hogyan lehet ugy autot valasztani ha nem az auto minoseget latod , 
> nincs tapasztalatod , csak a parevente megujitott brand-image-et , a 
> termek "uzenetet" ami manipulalt .
> ugyanez megy a valasztasokon , ugyanez megy mindenutt - tehat a dontes 
> , a velemeny , a zsigeri erzes hogy valami helyes vagy sem - ertelmet 
> veszti .
>
Igen, a temék üzenete. Ez egy nagy találmány, tizenéve ezen hőbörgök, 
hogy egy reklámnak miért kell a feelingről szólni ahelyett, hogy 
közölnék a paramétereit, miben jó, aztán majd én eldöntöm, melyiket 
akarom. Tényleg, olyat lehetne, hogy visszaviszem a boltba az Axe-omat, 
mert befújtam magam, és nem lettem tőle csokiember? Mert a hirdetésben 
az volt!


Gábor


More information about the Elektro-etc mailing list