[elektro-etc] dizel /BKV

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
Tue Dec 29 16:31:49 CET 2009


Tegnap utaztam a 30-as busszal, aztán visszafelé egy másikkal. Mind a 
kettőn olyan dízelfüst volt (bent az utastérben), amit a saját autóm 
közelében még sosem éreztem, szerintem ha mögé feküdnék, akkor sem lenne 
ilyen. Tiszta gázkamra, komolyan!
Csóró utasok már fiatalon tiszta Alzheimer lesznek, ha ez így megy tovább...

Szóval úgy érzem, egy modern autó koromkibocsátása az csepp a tengerben, 
jó eséllyel én egy év alatt nem termelek annyit, mint egy busz naponta 
:( Nagyon sok tennivaló lenne itt még!

OT, de kikívánkozik, hogy amit ezek a szarosok fejenként 
végkielégítették magukat, abból igencsak nagyot lehetett volna lépni. Ha 
jól számolom, a szalainé 100 milliójából úgy 3-400 buszt fel lehetett 
volna szerelni részecskeszűrővel. Na jó, egy buszos biztos drágább, 
akkor legyen csak 150 busz. Már nem is merek belegondolni, hogy az 
naponta hány kiló korom lenne mínuszban.
És ez csak egy suttyó egy kielégítése, akkor még nagyon sokmindenről 
(pl. tanácsadások) nem beszéltünk! Jegyáremelés rulez.


Gábor

Charles Hoss írta:
> Hofferek Attila írta:
>> Charles Hoss írta:
>>> Hofferek Attila írta:
>>>> Valenta, Ferenc írta:
>>>>> Nem, a benzin is eg. Ezert belsoegesu motor, es nem belsorobbanasu :)
>>>> Robbanomotor.
>>>
>>> az attol tartok a kopogo motor lenne .
>>> alavetoen a langfront terjedese nem robbanas .
>>
>> Annakidejen, amikor robbanasbiztonsagbol vizsgaztam, ugy tanultuk, 
>> hogy azt a langfront terjedesi sebessege hatarozza meg. Valamennyitol 
>> -nem emlekszem pontos adatra- robbanasnak hivjuk.
>>
>>
> igen - ezesetben ha jol tudom akkortol amikor mar nem a langfront 
> hanem a terjedo lokeshullam okozza a tvolabbi pontokon a gyulladast .
>
> bye
> dexter
>
>
> _____________ NOD32 4731 (20091231) Információ _____________
>
> Az üzenetet a NOD32 antivirus system megvizsgálta.
> http://www.nod32.hu
>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list