[elektro-etc] Kia
Acs Gabor
agabor at electrodesign.hu
Mon Dec 28 20:43:30 CET 2009
Mára az is megvilágosodott, hogy a felvarrás előtti Kiában nincs szűrő,
az újban viszont van. A fogyasztás is valóban kb. 2 decivel lett több.
Igaz, a motoron valami komolyat variáltak közben.
Gábor
Valenta, Ferenc írta:
> Charles Hoss wrote:
>
>
>> semennyire - de pl hogyan mukodik a reszecskeszuro - mukodik pl dugoban alapjaraton ?
>>
>
> Igen. Sot, intenziv gyorsitaskor is mukodik, minden korulmenyek kozott.
> Ne felejtsuk el, hogy a benzines katalizatora NEM MUKODIK intenziv
> gyorsitaskor, amikor tuldusitott keverek omlik a motorba.
> Kulonben annyi nyomateka sincs, hogy el tudjon indulni :)
> Az is erdekes, hogy a katalizator 100E3km-t bir, a PSA FAP szurok majd a
> duplajat :) (180E3km) Ezt nem is gondoltam volna...
> Lassan kiforr ez a technika is.
>
>
>> amikor a legalacsonyabb suritesi vegnyomas , nem porog a turbo , hideg a beszivott levego ?
>>
>
> Itt a mukodese:
> http://www.reszecskeszuro.hu/reszecskeszuro_mukodese.html
>
> A fogyasztas maximum 1-2 decivel no 100km-en!!!
> Valaki irta hogy tobb literrel.
>
>
>> alapvetoen egy ember nem csinal nyarat (te hiaba veszel dizel vagy benzines , hibrid autot- max a garazsod takaritasa valtozik) - de ha sokan gondolkodnanak el az erne valamit . bar ugy lenne .
>>
>> bye
>> dexter
>>
>>
>> .
>>
>>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list