[elektro-etc] Új kresz magyarul

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
Thu Dec 24 08:48:55 CET 2009


Jó is, hogy szóba került, mert egyszer jobbra kanyarodás közben jött 
belém egy hülyegyerek a robogójával. 2 ajtó, a küszöb, a tükör -igencsak 
drága móka volt, a biztosítójának. Eddig.


Gábor

Moczik Gabor írta:
> mpityu wrote:
>
>>> Meg ezt is:
>>> ÁTMEHETÜNK KILENCVENNEL MEG ÖTVENNEL A VASÚTI ÁTJÁRÓN,
>>
>> aki atmegy, meg is erdemli.. maga a szabaly egy baromsag volt, hogy 
>> minden ipari vaganynal le kellett lassitani, de ha egy nagyforgalmu 
>> vasuti atjaron valaki atmegy lassitas, es korbenezes nelkul.. mert 
>> bizik a fenysorompoban, vagy a felkaru sorompoban, az meg is 
>> erdemli.. eszembe nem jut korulnezes nelkul atmenni vasuti sinen.. 
>> azt meg 90 km/h eseten megnezem ki tudja megtenni, ha fak olelik 
>> korbe a sineket..
>
> Az a helyzet, hogy olyan atjarot meg nem lattam, ahol mindket iranyban 
> latni lehetne hogy jon a vonat, tipikusan meg kene allni hogy 
> egyaltalan latni lehessen. Mindig pont ugy van epitve a megallo, 
> bakterhaz vagy eppen fasor hogy lof*szt sem latni.
>
> Akkor meg inkabb szaguldj at 90-nel, rovidebb ideig tartozkodsz a 
> sineken, kisebb az eselye hogy eltalalod a vonatot, nem kell a 
> fenysorompo helyett a km orat bamulni meg a valto utan kapkodni. Meg 
> elo embert nem lattam aki 30-cal ment volna at...
>
> Ez igy jo ahogy van, az egyetlen ertelmes szabaly.
>
> Ellenben hogy a biciklis/motoros jobbrol elozheti a sort, az kurvara 
> hianyzott, mostmar legalabb legalisan kacsazhat mindenki 
> jobbrol/balrol, tarthatja fel a teljes forgalmat a jobbra kanyarodo 
> autok akadalyozasaval...
>



More information about the Elektro-etc mailing list