[elektro-etc] Kia -teljesítménygörbe

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
Wed Dec 23 09:52:16 CET 2009


Hát, szép autó, jó autó ez a Honda, nem kérdés... Csak nekem már 
anyagilag nem akarózik a maffiát tovább gazdagítani nagyon. Ha az új 
autómat is lenyúlják egyszer, számít az a pár milliócska :(

Az a sebváltós görbe tetszik, ezt a supportot szeretném én is a 
potenciális autóimhoz. De anno a Toyotához sem tudtak épkézláb műszaki 
leírást adni. Most azt mondta az egyik kereskedő, hogy az embereket ezek 
az adatok nem érdeklik, ezért nem is terhelik ilyesmivel a 
prospektusokat. Kösz, olyan ez mint a politika, ki tud nagyobb 
parasztvakítást tartani, az győz. Ne félj, a könnyűfémfelni 
választékról, meg az ügyes kis rekeszekről hamar teljesen képbe tudok 
kerülni.

Na bekerült a képbe mégis egy dízel. Erre nem kellene várnom, és van 
részecskeszűrője, úgyhogy az egészségügyi problémákat talán letudom ezzel:

< http://www.electrodesign.hu/16_crdi_telj.jpg >
Vélemény?


Gábor

Famulus Számítástechnika írta:
> Acs Gabor wrote:
>> Na itt van két mórickarajz. Beskáláztam ahogy tudtam, ezek szerint kb.
>> 4.000-ig az új kicsit nagyobb teljesítményben, fölötte meg a régi
>> erősebb.
>> < http://www.electrodesign.hu/nyomatekok.jpg >
>> A nyomatékgörbék teljesen megegyeznek.
>> Az áttételi fokozatokról senki sem tud konkrét adatokat adni.
>
> Ez egy egész jó nyomaték görbe.
> Nincs benne nagy púp!!! bár az
> eleje kezdőthetne magasabban
> és lehetne laposabb futású...de
> ettől sokakl szarabb elejű görbékkel
> is adnak el autót rengeteget...sajnos
> Ezt nem lesz rossz vezetni :-)
> Nem fog fulladozni gázadásra....
> A vehemenciája meg az áttételtől függ..
> "Üzemi fordulat" 2000-6000 lesz kb...
> 2000 alatt kicsit fgyelni kell majd alighanem
> pl. lassú kikanyarodáskor vélhetően
> kéri majd az 1.-est, mert 2.-esben
> nem akar húzni eléggé ...főleg a diesel után
>
> ------
>
>
> Egy ügyes nyomaték görbe...
> http://famulus.hu/jazz_nyomatek.jpg
>
> A masik feliratu görbe tunning utáni
> alul sport légszűrővel+sport kipuffal
> felül chip-tunninggal "egyenesítve"
>
> Mint látszik azért jó aJAZZ-el autzni, mert
> 150-5500 között végig húz, mint egy dizel csak...
> .. nem kell annyit váltani, lehet végig forgatni.
> Miközben kis fordulaton is rendesen
> gyorsít mert van nyomaték, elég a gáz
> nem kell visszaváltanmi... a'la diesel...
>
>
> http://famulus.hu/civic_nyomatek.bmp
> Ez már púposabb görbe, de még egész jó
> 2000 körültűl húz és kitart 6300-ig az erő...
>
> http://famulus.hu/civic_gyorsit.bmp
> emmög a fokozatok átfedését mutatja
> és a fokozatok gyorsítási képességét mutatja
> ez alapján a civic-et vehemens gyorsításhoz
> érdemes minden fokozatban végig pörgetni...
> Látszik, hogy a a 3. igen jól eltalált fokozat!
> 50-140 között jól gyorsít....
>
>
>
>
>
> _____________ NOD32 4710 (20091222) Információ _____________
>
> Az üzenetet a NOD32 antivirus system megvizsgálta.
> http://www.nod32.hu
>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list