[elektro-etc] A Lajta két oldalán..

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Thu Dec 17 08:40:46 CET 2009


de jovore nem fogsz tudni zk-t csinaltatni muszaki nelkul!!

vajk




________________________________
From: Erdos Zoltan <silverst at t-online.hu>
To: elektro-etc at tesla.hu
Sent: Wed, 16 December, 2009 23:38:07
Subject: Re: [elektro-etc] A Lajta két oldalán..

levizsgaztatod most, majd a zk lejaratig azt is megcsinalod, akkor a zk 
a muszakid lejarataig ervenyes ideiglenes zk lesz. a vicc az, hogy maen 
is 2 evre kaptam muszakit, majd elmegyek vmikor tavasz elejen zk-ra es 
azt is megkapom majd 2 evre.. ideiglenesen :-)

burokracia rulez... :-)

csak az a bibi, hogy most ki kell csereltetnem a forgalmit is, de az 
ocsmany irodaban jan kozepere kapnek a neten szabad idopontot..  nekem 
meg eloiras szerint most 14 napon belul kene ezt megcsinaltatnom..

de mivel a forgalmiban marc eleje van, leszarom. ha barki ezert meg akar 
buntetni, arra rakuldom az ugyvedem.. birsagoljak meg magukat.. lusta banda.



vajk fekete wrote:

> van egy vicces kerdesem:
> 
> ha a kocsinak jan17-en jar le a muszakija, es jan18-an a zoldkartyaja, es en holnap levizsgaztatom, akkor mi van?
> 
> januarban mar elvileg nem lehet kulon zoldkartyat csinaltatni.
>  a) ujra le kell muszakiztatni
>  b) nem csinaltatok zk-t, mert nincs hol. de ekkor meg mebasz a rendor, mert le van jarva a zoldkartyam, nem?
> vajk
> 
> 
> 
> 
> ________________________________
> From: Erdos Zoltan <silverst at t-online..hu>
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Sent: Wed, 16 December, 2009 20:53:25
> Subject: Re: [elektro-etc] A Lajta két oldalán..
> 
> en ma vizsgaztattam le az autot.. meg az ervenyes rendszer szerint.
> mondjuk volt szerelonel,mert a hatso feken pofat kellett cserelni.. de amugy nem volt semmi extra.. meg a fenyszoro beallitasomhoz sem nyultak..  mondjuk lefotoztak sokmindent, vonohorgot, rendszamot, de gondolom,mar az uj nyilvantartasra keszulnek..
> mindegy, 2011-ig nem megyek..  :-)
> 
> 
> Acs Gabor wrote:
> 
>>Hát, az autóklubban eddig is így vizsgáztattam sk. Odamentem az autómmal úgy, hogy előtte szerelő nem látta. Végigtesztelte a vizsgabiztos, ha kellett ment pár kört az udvaron satu fékezgetéssel, hogy jó legyen, aztán visszakaptam az érvényesített forgalmit. Időpontra mentem, max negyed óra volt az egész, no para.
>>Ha hiba lett volna, ott is az a rendszer, hogy kapsz egy hibalistát, és következő fordulóban már csak azt nézik, amit kell.
>>Aztán hogy az új idióta rendeletekkel mit kezdenek majd, azt nem tudom.
>>
>>
>>Gábor
>>
>>Famulus Számítástechnika írta:
>>
>>
>>>http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2009/12/16/a_muszaki_vizsgaval_nincs_baj/ 
>>>
>>>Asszem... külön érdemes kiemelni ezt a részt a cikkből...
>>>
>>>KJ
>>>
>>>Hogyan vizsgázik a sógor?
>>>Ausztriában a vizsga érvényességét a szélvédőre ragasztott matrica jelzi, hogy ne kelljen a yardnak ellenőrzéskor hajolgatnia. A rendszer kitalálói nem csak a közegre tekintenek emberként, hanem az egyszerű autósra is: újravizsgáztatás az érvényesség lejártát megelőző hónaptól a lejáratot követő harmadik hónap végéig bármikor lehetséges. Az új vizsga érvényességi ideje továbbra is az eredeti dátummal megegyező, az időzítéssel tehát sem nyerni, sem veszíteni nem lehet, egyszerűen csak kényelmes, stresszmentes lehetőséget ad a vizsga időpontjának megválasztására. A Kárpát-medencei nyomorból szemlélve érdekes gondolat, hogy a júzer a vizsga időpontját igazíthatja az életritmusához, és nem az életritmusát a hivatalok átgondolatlan, kőagyú szabályozásához.
>>>Sikertelen vizsga esetén az ember hibalistát kap, amiket kijavítva az adott, összesen öt hónapos időintervallumon belül bármikor újra jelentkezhet. Az ismételt átvizsgálás az esetek döntő többségében nem kerül pénzbe (szervize válogatja). Miért is kerülne, hiszen csak arra a gömbfejre/kipufogóra/lámpára/fékcsőre kell vetni egy pillantást, ami az előző körben hibás volt. A cél pedig az elégedett ügyfél és a gördülékeny lebonyolítás.
>>>Azt a kérdést, hogy mi van akkor, ha valaki mégis életveszélyes autóval (pl. fék nélkül) jelenik meg a vizsgán, az osztrák kollégák először nem is értették, hiszen életveszélyes autóval, fék nélkül nem közlekedik az ember. A kérdés hátterének ismeretében aztán kiderült: a vizsgáztató műhelynek nincs lehetősége a járművet kivonni a forgalomból, ez szigorúan rendőrségi hatáskör. Legrosszabb esetben felvehetik a telefont és hívhatják a zsarukat, de ez nem szokás.
>>>
>>>_____________ NOD32 4694 (20091216) Információ _____________
>>>
>>>Az üzenetet a NOD32 antivirus system megvizsgálta.
>>>http://www.nod32.hu
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>>
> 
> 
>      
> 
> 


      


More information about the Elektro-etc mailing list