[elektro-etc] svajci minaret

Xorn toth.endre at gmail.com
Tue Dec 1 14:04:21 CET 2009


2009/12/1 Benedek István <renyta at t-online.hu>:

> Én meg úgy látom ezt, hogy, ha nincs igény, akkor az úgy van jól! Mi a
> ráknak kell valakinek egy összecsukható műpina, ha jól elvan az igazival
> is?:))) Tehát igényeket generálni, eléggé indirekt dolog és rendszerint nem
> a megcélzott egyén javát szolgálja, hanem a profitot növeli. Aztán, amikor a
> célszemély már rákattant az adott termékre, minden simán megy, mert már nem
> ő dönt a továbbiakról (újabb verzió, még jobb, még nagyobb, még olcsóbb,
> stb.). Ha nagyon a mélyére nézünk a dolgoknak, az egész marketing javarésze,
> arcátlanul aljas rászedés! Mindez úgy, hogy még örülsz is, hogy milyen
> szerencsés vagy!

Ez nagyon igaz.

> Na és a nyerő kupakok? Hogy már nem azért veszed, mert szomjas vagy, hanem,
> hogy a kupakot levehesd! Aztán lehet, kiöntöd az egészet, mert már undorodsz
> a löttytől!

Aki ennyire hulye, az meg is erdmeli. A tobbseg viszont tenyleg ennyire hulye.

> A célszemélynek nincs lehetősége változtatni, mert manipulált.

Lenne neki, csak arrol nem vilagositjak fel. Nem is veletlenul...

> Lehet. Pl. az az áruház, ahol két alkalommal is rosszul lettek a vásárlók,
> (mert bekerült a kipufogógáz a vásárlótérbe) továbbra is üzemel, nem zárták
> be. Azért, mert megígérte a főnök, hogy többé nem fordul elő!:))) Aztán két
> nap múlva megint megtörtént! Kérdés: ha egy butik lenne, vagy egy sima
> vállalkozás, akkor valaha is kinyithatna újra? Hogyan kapott meg különböző
> engedélyeket és kiktől? Nem avatkozott be a hatóság, mert nyilván nem volt
> érdeke!
> Bonyolultabb ez annál, hogy átlássuk!

Sokszor eppenhogy sokkal egyszerubb, es mindenki tudja, mi tortenik...

> Akkor csak a csili-vili látszott kívülről, de a háttér nem! Most, hogy ide
> is elért, már látszik a menyasszony hatalmas, szőrös farka! Igaz, közben
> több lett a buzi is, szóval arra is lesz vevő.:)))))

Huje! :-)

Best regards,
Andy



More information about the Elektro-etc mailing list