[elektro-etc] abnormális rend õrség ?!
Famulus Számítástechnika
hwsw at famulus.hu
Mon Aug 31 23:15:16 CEST 2009
gyapo wrote:
>> Ehhez képest...
>> az alapértelmezett sárga ido 5 sec
>> használják még a 3 sec-et is
>
> Azzal nyilvan egyetertek, hogy a sarga annyi
> ideig tartson, hogy adott lassulassal meg
> lehessen allni. Ehhez az auto vezetojenek is
> tudnia kell, hogy mi az a legkesobbi pont, ahol
> ra kell neznie a lampara, es ha sarga vagy
> piros, akkor fek, ha zold akkor mehet. Es ha ezen
> legkesobbi ponton mar tul volt amikor a lampa
> sargara valtott, akkor ne legyen buntetheto. Az a
> kerdes, hogy hogyan bizonyithato, hogy mikor
> nezett a lampara az auto vezetoje, vagy hol volt
> a jarmu a valtas pillanataban. Ha mondjuk
> filmfelvetel keszulne ramontirozott sebessegadatokkal.
> Udv.: gyapo
Az autó vezetoje TUDJA mai az pont !
AMÍG nem kell MAGÁVAL a keresztezodéssel foglalkoznia.
Hiszen, ahogy közelít el kell kezdeni monitorzni
a FORGALAMAT a meglepik és innetol
a lámpát már tudja nézegetni...
Ennek a kezdete pedig valahol a
normál megállás (3 m/sec2 ) és
a már igen eros fékezés (7-8 m/sec2)
között van...azaz 6 és 3 másodperc között
Egyéntol és helyzettol függoen.
Minél tovább boncolgatom a kérdést annál biztosabb
vagyok benne, hogy oltári nagy farokság a sárgánál
nem megállók büntetése....a jelen magyarisztáni
forgalom szervezés mellett, aki kitalálta annak fogalma
nincs a bevett forgalom szervezési szokásokról (sárgaido)
Tisztán levezetheto, hogy ez jogos
csak akkor lehetne, ha az 50 km/h limit
esetén MINIMUM 6 másodperc a sárgaido...
KJ
More information about the Elektro-etc
mailing list