[elektro-etc] Ha már benzin/dizel
Charles Hoss
charles.hoss at gmail.com
Wed Aug 6 22:22:21 CEST 2008
Famulus Számítástechnika írta:
>
>> mert a benzin magasabb hofokon gyullad mint a gazolaj
>
> Szerintem elirtad...forditva lesz az...
egyaltalan nem . jo pelda erre a vizsgalat a zeppelin ugyeben - a cuccon
dizel blokkok voltak , es a benzin nem , de a dizel meg tud gyulladni a
kipufogon .
> A benzinnel inakbb az baj, hogy
> szuk az a keverek tartomany
> aminel hajlando elegni...
aminel hajlando robbanni .
>
> Ugy remlik, hogy a
> benzin 0,8-1,4 aranyban
> gazolaj 0,8-10 aranyban
szerintem tokmindegy - a befecskendezes helyen van egy front ahol
teljesul a keveresi arany - tehat ha a surites vegen eleri az 5-600
fokot a leghomerseklet , akkor abba a gazolaj beporlasztasa eleg az
egeshez . ugyanez benzinnel csak lehuti a kevereket - de ha egyszer be
lehet gyujtani , akkor utana mar vegigeg .
> Ezert lehet a gazolajjal minosegi
> szabalyozast csinalni, azaz a mindig
> levegovel tele henegerbe igeny szerint
> adni a gazolajat cirka 12,5 atfogassal.
a motor elve mas . a dizel blokkot ugy terveztek hogy tokmindegy mit
ontesz bele , azt elegeti . a benzinnel rengeteget melozunk azert hogy
ne robbanjon be a keverek a suritestol - hiszen ott a keverek vegig ott
van a suriteskor . dizelnel mas - ha forro, suru levegobe porlasztod az
anyagot , ott szinte barmi eleg.
> A benzin viszont csak 1,75 atfogast tud...
> Ennel tehat a levego toltessel is kell(ene) vacakolni
szerintem rosszul latod , de majd a szakertok megmondjak .
bye
dexter
More information about the Elektro-etc
mailing list