[elektro-etc] autócsere
trebi at algoritmic.hu
trebi at algoritmic.hu
Wed Aug 6 16:32:16 CEST 2008
Ezek csak régen voltak igazak, a hagyományos, adagolós, alacsony fordulatú
dízeleknél, amik 4500 rpm-nél tiltanak.
A mai, common rail dízeleknél 1000-1800 baron dolgozik az üzemanyagpumpa, az
injektorok. 200 és 300 ezer km-nél majdnem biztosan cserélni kell a teljes
üzemanyagrendszert, kisnyomású szivattyú, nagynyomású, injektorfejek,
satöbbi. Ez úgy fél millió. Maga a motor, tehát a mechanika, kb. 500 ezret
tud elmenni, ugyanúgy mint egy benzines. Csak a benzineshez közben nem kell
nyúlni.
Trebitsch
Acs Gabor wrote:
> Ha jól tudom, a dízel motor élettartama sokkal hosszabb, ezt lehet még
> figyelembe venni, ha hosszú távra tervezel. Nem tudom, egy mai
> benzinmotor generálja hány km. után esedékes, de Neked ez akár 5-6 év
> után elérkezhet ennyi használattal.
More information about the Elektro-etc
mailing list