[elektro-etc] autócsere

Charles Hoss charles.hoss at gmail.com
Wed Aug 6 16:18:59 CEST 2008


Fekete Róbert írta:
> csak tudnám mi az annyáé, má bocs
>
> ha véletlen nem lenne már így is minden drága a szállítmányozás miatt
>
> mondjuk az 50 huf os eltérés nél már érdemes számolgatni melyik éri 
> meg jobban, de szerintem egy 2-2.5L es benzines még mindíg 10 l felett 
> szaladgál míg egy hasonló diesel meg 6-7 el , szóval még akkor is 
> talán a diesel éri meg magas futásteljesítménynél....
>
> v rosszul gondolom?
>
jo kerdes . hany km utan fekszik ki egy siman szivo benzines es hany 
utan egy mai befecskendezos , valtozo geometriaju turbos , intercooleres 
, csoda .
nem latok nem elbonyolitott rovid eletu dizelt mostanaban . egyszeru , 
primitiv benzines viszont meg mindig kaphato - a regi haromhengeres 
swiftek elettartama pl legendas . nincs szetrepult turbo , nincs 
felujitando adagolo parszazezerert - olcso , egyszeru , megbizhato autok 
. a regi f-es asztrakban a nyolcszelepes benzines blokk pl rengeteg 
flotta reszekent futott - ketszazezer km-ig hasznaltak oket es utana 
tovabb futnak meg maganautokkent . a regi l400-as mitsu blokkok egyszeru 
, primitiv dizeljei meg sokaig menni fognak - de majd meglatjuk .
tul sok csicsamicsa gepet lattam millios szervizszamlaval .

bye
dexter



More information about the Elektro-etc mailing list