[elektro-etc] Rezcso hajlitas
Moczik Gabor
pm_levlista at progzmaster.hu
Tue Nov 6 00:13:10 CET 2007
Balázs Bámer wrote:
> Lehet, hogy későn válaszolok, de hátha nem. Miért kell hajlítani? Képzeld el
> a hajlítással kialakuló kanyarok belsejét egymás mellett. Ezeket a csövekre
> merőlegese szeleteld föl olyan vastagra, amilyen vastag rézlemezeket tudsz
> szerezni, és egy szeletben már nem zavaró az alak változása (tehát nem túl
> vastag).
> A lemezekbe mard bele az egyenként kialakult szelvény mintáját, majd szereld
> össze. Hogy ezt hogyan érdemes, tömítve vagy keményforrasztva, nem tudom. Ha
> a nagy csőbe ennek is bele kéne férnie, és mellette még áramolni is kell
> valaminek, már nehezebb, esetleg vastagabb héj kell.
Nem nehezebb, pontosan erre a kovetkeztetesre jutottam en is, ha ezeknel a
csoatmeroknel akarok maradni. Kellenek 8-as zsakfuratok egy kb. 16mm vastag
anyagba, 8mm melyen. Meg ez ala, tehat mondjuk osszesne 14mm melysegben 6-os
maroval (cso belso atmero) ossze kell marni az egyebkent osszekotendo
lyukakat. Csak ezeket nehez beforrasztani, mert ott a rengeteg cso, es a
legbelsohoz nem lehet hozzaferni.
Ezert a masik megoldas, hogy at kell furni 8-assal, es a kulso oldalon kell
osszemarni. Igy kivul lehet rakosgatni a "fedlapokat". Jobban tetszene, ha
egy lemezzel be tudom fedni az egeszet, ugy hogy teljes feluleten hozza van
forrasztva. Csak ez szerintem nem lesz garantalhato, hogy alatta mindenhova
befolyik a forrasz, tehat nincs atszivargas a csatornak kozott...
--
((( Móczik Gábor )))--((( E~Mail: pm-junk ~@~ progzmaster ~.~ hu )))
((( Skype: moczik )))
More information about the Elektro-etc
mailing list