[elektro-etc] Electric car vs ferrari
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Fri Jun 29 00:40:38 CEST 2007
Nagy Jojart Janos írta:
> On Thu, 28 Jun 2007, HA1US wrote:
>
>> az út/kapubejáró hajlatát, lefullasztottam a motort. Újraindítani már nem
>> bírta az akku, de ha el nem b at szom, lehet, még most is járna a motor :-)))
>
> Na persze, de ott csak a gyujtas evett energiat. Itt meg a gyujtas mellett
> mennie kell a motorvezerlesnek, hogy porlasszon, meg az AC-knak, hogy
> legyen mit porlasztani :)
>
> Jano
>
> ps.: Annakidejen kispolakkal sokat gyakoroltam a toltes nelkul minel
> messzebbre menni c. mutatvanyt, leven azon akkor sincs toltes amikor
> minden hibatlanul mukodik... ;)
ezt minden pok neveben kikerem :)
az enyemben , amit 1 egesz forintert vettem itt a listan (orok hala az
elozo tulajanak) huszezer km alatt nem volt olyan gond amitol megallt
volna . most ha lesz egy kis idom , atnezem hogy a kovetkezo evben is
ilyen hibatlan lehessen . csucs kis verda . atlagban 5.1 litert
fogyasztott , indult poccre telen , nyaron es egy barmilyen uj auto
olajcserekoltsegebol mar kijott volna a festes , kasznizas meg az alap
atnezes , javitgatas amit az elejen egy het alatt csinaltam .
pokz rule ! ja , ha kispolak , akkor smallpox :) az ncap tesztje talan
nem a legjobb , de biztos hogy nem a leggyengebb , mert 3-500 millio
aldozatot szedett csak a 20. szazadban :
http://en.wikipedia.org/wiki/Smallpox
bye
dexter
More information about the Elektro-etc
mailing list