[elektro-etc] Nocsak-nocsak...
vajk fekete
halaloszto at yahoo.co.uk
Mon Jun 25 13:28:46 CEST 2007
Es most ez mit jelent?
En csak azt irtam, hogy a BKV-nak van jarmujavitoja, ahol regen javitottak a villamosokat. De az uj villingerekhez vett karbantartast kintrol, igy a sajat muhelye feleslegesse kezd valni. Erre nem bezarja, hanem csinal neki munkat.
vajk
----- Original Message ----
From: Ilyés Gábor <g0401 at freemail.hu>
To: elektro-etc at tesla.hu
Sent: Friday, 22 June, 2007 10:04:24 PM
Subject: Re: [elektro-etc] Nocsak-nocsak...
Hi !
Az autóval Te is megveszed a karbantartási kötelezettséget !
Van a Ford-nak , a Toyotának stb. Viszont egy villamoshoz
vagy egy villanymozdonynak egész más muhely kell .
Legjobbakat !
Ilyés Gábor
----- Original Message -----
From: "vajk fekete" <halaloszto at yahoo.co.uk>
Abban hogy a bkv mukodese alapvetoen hatekonytalan, es a belso szervezese
mintapeldaja egy regota mukodo szocialista nagyvallalatnak, maximalisan
egyetertunk.
Pl az uj jarmubeszerzeseknel mar a karbantartast egyutt veszik a jarmuvel
annak tervezett elettartamara. A beszallito vagy a BKV sajat
jarmujavitojaval egyutt palyazik, vagy nem. Igy a jarmujavitonak
folyamatosan fogy a munkaja. Erre mit csinalnak? Eladjak vagy leepitik? Egy
fraszt. Pl kitalaljak, hogy sajat tervezes/kivitelezes/karbantartas-ban,
epitenek alacsonypadlos motor nelkuli kozbeteteket, es azokat betoldjak a
szetfureszelt hannoveri villamosokba. Vajon milyen lesz egy ilyen ganynak a
megbizhatosaga? Korroziovedelme? Nem baj, mert legalabb egy par evre lesz
munkajuk.
Ezzel szemben van pofajuk lenyilatkozni, hogy a plusz 100 ellenor napi 6
milla pluszbevetelt hozott, de az akciot nem folytatjak, mert nem hozta a
vart eredmenyt. Mi a fenet vartak??? Napi 20 rugobol csak kijon mar egy
ellenor, es akkor meg mindig marad evi 1.5 milliard pluszbevetel.
vajk
----- Original Message ----
From: Famulus Számítástechnika <hwsw at famulus.hu>
To: elektro-etc at tesla.hu
Sent: Friday, 22 June, 2007 5:49:28 PM
Subject: Re: [elektro-etc] Nocsak-nocsak...
>> Hat meg igy is messze pozitiv a merleg, pedig tuti nincs 5000
>> arusitohely.
>>
>> vajk
> az arusitasra..
> de buszokat kell venni, meg benzint, meg a sofort is fizetni kell..
> szoval szamolj utana csak muszaki uzemeltetesi koltsegben...
> es a kotelezo iinfrastrukturat ne is szamoljuk, azaz berelszamolokat, es a
> gepmuhelyt, garazsepuletet, villanyszamlat..
>
> igy milyen?
...meg jegyet/berletet nyomtatni :-)
meg a sok DRAGA jogaszt fizetni
a potdij ugyek kapcsan....
A nagy kerdes mennyiert lehet manapsag
a szabadpiacon komoly helyen
buszt berelni, Ft/km alapon ?
ANNYIBA a BKV-nel is
BIZTOSAN bele kell ferni!
infrastrukturastol, mindenestul...
Ahogy elnezem 250-300 Ft/km korul....
klimaval. luxussal :-)
Mondjuk a BKVTours 360Ft-t mond :-(
Szoval legyen 300 Ft/km.....
~20% metro
~20% ill.foldaltti
~20% villamos
Nezzuk a buszt (2005-os adatok)
~40% busz
~230 jarat
~1400 busszal
~1500 km utvonallal
~15 km/h keringesi sebesseggel
~3100 soforrel (leszam ~23%-a)
(amugy jarmuvezetok osszesen ~35%)
Tehat atlagban +2 ember szolgal ki egy sofort.
Nem tunik eppen gazdasagosnak, igy elso ranezesre.
No lehet saccolni.....
KJ
___________________________________________________________
Inbox full of unwanted email? Get leading protection and 1GB storage with
All New Yahoo! Mail. http://uk.docs.yahoo.com/nowyoucan.html
_____________ NOD32 2345 (20070622) Információ _____________
Az üzenetet a NOD32 antivirus system megvizsgálta.
http://www.nod32.hu
___________________________________________________________
Yahoo! Answers - Got a question? Someone out there knows the answer. Try it
now.
http://uk.answers.yahoo.com/
More information about the Elektro-etc
mailing list