[elektro-etc] ADSL savszelesseg noveles
May Károly
k.m-controller at chello.hu
Sun Jan 21 14:30:56 CET 2007
> Ez egy állapot, amin túl lehet lenni, de a telefonok már néha úgy
> felbőszítenek... volt már, hogy a vevőnek visszaordítottam. Ő baszik ki
:))) Nekem egyenlőre nincs ordítozós ügyfelem, de nagyon bosszantó
amikor a kurva telefon miatt "nem tudok egy talicska szart arrébb tolni".
És érdekes, hogy minden ügyfélnek a saját nyűgje "sürgős".
Lehet, hogy a gép hónapok óta állt, de amikor szól akkor "sürgős".
> Ha elakadsz valamiben, a legjobb módszer, hogy bárkitől, aki picit is ért
> a témához, hogy a kérdésedet megértse, kérdezel. Nem érdekes a válasz, a
> lényeg, hogy a kérdésedben elég pontosan meg kell fogalmaznod a problémát,
> és ez az, ami pont Neked fog segíteni.
Sokszor nem is kell, hogy értsen hozzá és szuper ötletet adnak vagy vezetnek
rá egy megoldáshoz.
> Ha meg az illető(k) ért(enek) is hozzá, az nagy előny, mert a másik a
> témában kipihent, és csípőből nyom olyasmiket, amik Neked már nem biztos,
> hogy eszedbe jutnak. Már csak azért is, mert bejön ilyenkor a "más
> farkával verni a csalánt" effektus. A kibicnek semmi se drága, ezért jóval
> szabadabban ötletel, gondolkodik, lazaságában megláthat olyasmit is, amire
> hetek múlva se biztos, hogy rájössz, holott tökevidens.
Igen, ez általánosan is így van.
MKároly
More information about the Elektro-etc
mailing list