[elektro-etc] ADSL savszelesseg noveles

May Károly k.m-controller at chello.hu
Sun Jan 21 14:30:56 CET 2007


> Ez egy állapot, amin túl lehet lenni, de a telefonok már néha úgy 
> felbőszítenek... volt már, hogy a vevőnek visszaordítottam. Ő baszik ki
:))) Nekem egyenlőre nincs ordítozós ügyfelem, de nagyon bosszantó
amikor a kurva telefon miatt "nem tudok egy talicska szart arrébb tolni".
És érdekes, hogy minden ügyfélnek a saját nyűgje "sürgős".
Lehet, hogy a gép hónapok óta állt, de amikor szól akkor "sürgős".

> Ha elakadsz valamiben, a legjobb módszer, hogy bárkitől, aki picit is ért 
> a témához, hogy a kérdésedet megértse, kérdezel. Nem érdekes a válasz, a 
> lényeg, hogy a kérdésedben elég pontosan meg kell fogalmaznod a problémát, 
> és ez az, ami pont Neked fog segíteni.
Sokszor nem is kell, hogy értsen hozzá és szuper ötletet adnak vagy vezetnek
rá egy megoldáshoz.

> Ha meg az illető(k) ért(enek) is hozzá, az nagy előny, mert a másik a 
> témában kipihent, és csípőből nyom olyasmiket, amik Neked már nem biztos, 
> hogy eszedbe jutnak. Már csak azért is, mert bejön ilyenkor a "más 
> farkával verni a csalánt" effektus. A kibicnek semmi se drága, ezért jóval 
> szabadabban ötletel, gondolkodik, lazaságában megláthat olyasmit is, amire 
> hetek múlva se biztos, hogy rájössz, holott tökevidens.
Igen, ez általánosan is így van.
MKároly 



More information about the Elektro-etc mailing list