[elektro-etc] A nap cikis hire...
jhidvegi
jhidvegi at gmail.com
Sun Dec 9 22:39:01 CET 2007
Papp Zoltán wrote:
>> Egy kérdés: hogy megy ez jobb helyeken, pl nyugateurópában?
>
> Esetleg ki van téve a 30-as tábla és 30-al mennek?
de nem erről volt szó! Mondom, hiába megyek 2-vel, vagy állok meg, akkor
is odaveri az alját a járgány!
Erre kérdeztem rá, hogy ezek a fekvőrendőrök hogy vannak megcsinálva
jobb helyeken? Pl egyformák-e, van-e valami alak- vagy méretelőírás, meg
effélék érdekelnének. Nem is feltétlen maga az előírás, hanem a
tapasztalat. Hogy néznek ki pl a német fekvőrendőrök? Mondjuk egy
lankásabb 1-cos(a*x) :-) hullám, vagy csak egy rohadék trapéz, amire
akármilyen lassan is csak felugratni lehet? Vagy mint nálunk, egy sima
fél ellipszis jó nagy hassal?
Nem hülyeségből írtam a képletet. Legjobban így lehetne definiálni. Ha a
max magasság A, akkor a függvény A/2(1-cos(a*x)) teljes hullám lenne az
előírás, ahol x a menetirány szerinti távolság, "a" meg úgy lenne
megszabva, hogy az adott sebességnél az autók dinamikusan megfelelően
reagáljanak.
Ha a huppanó egyúttal pl gyalogátkelőhelyül is szolgál (vannak ilyen
helyek), akkor a hupli közepére egy A/2 magasságú sík felület is
bekerülhet, de nem szabadna elspórolható legyen a fel- és levezető rész.
hjozsi
More information about the Elektro-etc
mailing list