[elektro-etc] A nap cikis hire...
jhidvegi
jhidvegi at gmail.com
Sun Dec 9 22:16:33 CET 2007
Moczik Gabor wrote:
> Meg kell oldani, hogy valami leszakadjon az autorol, aztan vhogy
> bizonyitani, hogy azzal az autoval ott elvileg sem lehet atmenni hogy
> ne szakadjon le, es perelni hogy fizessek ki az okozott kart. Sokadik
> ilyen eset utan talan eszbekapnak.
Az nekem túl húzós lenne időben is, meg ráfordításban is.
Max azt tudom csinálni, hogy ha legközelebb arra járván állva is hallani
lehet, hogy az autó felfexik, ott álldogálok, és kihívok vmi hatóságot.
Vegyenek fel jegyzőkönyvet arról, hogy folyamatosan felér a pukli az
autó aljához, hallani lehet, ahogy tologatom kézzel is akár előre-hátra.
Aztán csak lesz valami.
Az itteni huppanóban a múltkor ment előttem valaki, nem is gyorsan. De
gyakorlatlan vezető volt. Marha nagyot ugrott az autója, kis hijján
felborult, mert elvesztette a vezető az uralmát egy pillanatra az autó
fölött. Többen is ültek benne. Aztán sokáig voltam kénytelen menni
utána, mert azonos volt az uticél. Hát a szerencsétlen úgy beszart az
egésztől, hogy pl 20-szal, ha mert kanyarodni a 70-esen a panorámánál
meg a két lejjebbi kanyarban. Persze az is lehet, hogy megsérült az
autó, ezért volt kénytelen olyan lassan menni tovább.
Nekem nem az a bajom, hogy vannak ilyen fekvőrendőrök, hanem az a két
tény, hogy lassan menve is szar, mert meredek a felfutó és lefutó
oldala, másrészt olyan magasak, hogy az autók leérnek. Pedig lehetne
olyan hullámot építeni az útba, hogy az előírt sebességkorlátnál (itt pl
30) szinte zökkenőmentesen jusson át egy bármilyen jármű, viszont 50-nél
már nagyot hintázzon. Nincs az a műszaki szakember, aki képes ilyen
paramétereket kidolgozni, és előírni különféle sebességkorlátokhoz a
megfelelő profilt, amit be lehet tarttatni?
Egy kérdés: hogy megy ez jobb helyeken, pl nyugateurópában?
hjozsi
More information about the Elektro-etc
mailing list