[elektro-etc] olajnyomás lámpa

Charles Hoss charles.hoss at gmail.com
Mon Dec 3 08:13:35 CET 2007


Nekem is volt egy hasonlo hibam : hoztak hozzank egy flippert hogy elromlott , megjavitotta a helyi magus , de azota bug a hangja es ezt hiba kereste , nem tudta megoldani. A fejben levo panelok tartocsavarjait kellett potolni. Gondolom csorikam kksporolt par csavart, utana meg nem rakta vissza , mert merte a bugast es kereste.

Bye
dexter

-----Original Message-----
From: Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
Sent: 03 December 2007 00:41
To: elektro-etc at tesla.hu
Subject: Re: [elektro-etc] olajnyomás lámpa

Ne is legyél autószerelő.

Mult hetekben:
klímahiba felirat neha az LCD-n.
valtohiba lampa neha kigyullad
nehezen indul igencsak 6 bol jó ha 2 henger kuzd par masodpercig a
hidegben, borzasztó.
aztan abs/fek hiba lampa egyszerre a valtohiba lampaval menet kozben

Namondom ennyire az olasz autók sem szarok, leállok, itt vmi gáz van,
restart :)
Nem indul újra.
5 percig nezegetem biztiket stb.
Semmi.
Lebontom a valtokulisszat hatha kh-s a valtokar környékén vmi...
Semmi.
Akku levesz, visszarak.
Semmi.
Majd egyszer csak indul mire épp trélert hívnék.

Elindulok tovább a dolgomra, betudtam annak hogy vmi kommunikációs hiba volt
a valto/abs/ecu kozott.
Majd megint rinyál.

Felhivom FRobit nézze már meg a megfelelő CD-ben, hol vannak földpontok a
kocsiban. Kezd gyanus lenni hogy ez a gond, káoszos a gép nagyon....
Visszahiv, sok helyen, eselytelen...Közben matatok egy benzinkuton megállva, 
épp mákomra a második vezeték a motortérben egy 3-as testkábel volt, amit 
megneztem - nem volt meghuzva.
Fellazulni nem tud magától....

Istenit komolyan a trehány autószerelőknek.... egyszer benne leszek a 
hírekben, mert kitekerem a nyakát valamelyiknek... az életemmel játszik a 
marhája...

Azóta minden rendben...


A.
----- Original Message ----- 
From: "Moczik Gabor" <pm_levlista at progzmaster.hu>
To: <elektro-etc at tesla.hu>
Sent: Sunday, December 02, 2007 7:16 PM
Subject: Re: [elektro-etc] olajnyomás lámpa


Szabados István wrote:
> A kapcsolási értéknek akkorának kell lennie (ha jó a nyomáskapcsoló), hogy
> az a nyomás már elégséges legyen a kenéshez.
> Ellenkező esetben szart se érne a lámpa jelzése, illetve nem jelzése.

De, ha leesett az olajszűrő és csontra nincs nyomás, azt jelzi.
Nem divat olajnyomásmérőt tenni, pedig azon láthatóak lennének a közelgő
hibák. Ma az lett a divat, hogy azt Juliska néninek nem kell tudnia, ezt se
kell, azt se kell... 10 év múlva kilométeróra meg benzinszintjelző se lesz,
csak "gyorshajtás" LED meg "kevés a bezin" LED, mert megoldják hogy a
beépített GPS és térkép alapján meghatározza hol a kút és mennyivel mehetsz.

> Ennyire azért nem hülyék a konstruktőrők.

Ajjajjajj, dehogyisnem. Hány gyári, konstrukciós hiba van mostanában egy
autóban? Na ugye hogy bőven van hülye a konstruktőrök között.
Kisf*szomszenzor is van már egy autóban, mégse tudnak még miding egy
kontakthibát detektálni. Mellesleg lehetne olyan csatlakozókat is használni,
ami nem rohad el. Mindenhol. Nem csak az ECU-hoz, mert az fontos, hanem a
ködlámpához és az oldalindexhez is. A VW alapjárati motortól nagyobb
konstrukciós hibát meg még nem láttam. Pedig nem vagyok autószerelő, csak


[The entire original message is not included]


More information about the Elektro-etc mailing list