[elektro-etc] olajnyomás lámpa
Szabados István
szabados.i at easymail.hu
Mon Dec 3 00:29:33 CET 2007
Moczik Gabor írta:
> Szabados István wrote:
>
>> A kapcsolási értéknek akkorának kell lennie (ha jó a nyomáskapcsoló),
>> hogy az a nyomás már elégséges legyen a kenéshez.
>> Ellenkező esetben szart se érne a lámpa jelzése, illetve nem jelzése.
>
>
> De, ha leesett az olajszűrő és csontra nincs nyomás, azt jelzi.
> Nem divat olajnyomásmérőt tenni, pedig azon láthatóak lennének a közelgő
> hibák. Ma az lett a divat, hogy azt Juliska néninek nem kell tudnia, ezt
> se kell, azt se kell... 10 év múlva kilométeróra meg benzinszintjelző se
> lesz, csak "gyorshajtás" LED meg "kevés a bezin" LED, mert megoldják
> hogy a beépített GPS és térkép alapján meghatározza hol a kút és
> mennyivel mehetsz.
>
>> Ennyire azért nem hülyék a konstruktőrők.
>
>
> Ajjajjajj, dehogyisnem. Hány gyári, konstrukciós hiba van mostanában egy
> autóban? Na ugye hogy bőven van hülye a konstruktőrök között.
> Kisf*szomszenzor is van már egy autóban, mégse tudnak még miding egy
> kontakthibát detektálni. Mellesleg lehetne olyan csatlakozókat is
> használni, ami nem rohad el. Mindenhol. Nem csak az ECU-hoz, mert az
> fontos, hanem a ködlámpához és az oldalindexhez is. A VW alapjárati
> motortól nagyobb konstrukciós hibát meg még nem láttam. Pedig nem vagyok
> autószerelő, csak láttam egy-két autót.
>
> Határidőre kész legyen, garanciaidő után romoljon el, és minél olcsóbb
> legyen, ma ennyi a szempont.
>
> Pohártartó? Az igeeeeen, az a (marketing) fejlesztés, fullextra. De hogy
> egy autóstáskát le lehessen tenni valahol a vezetőülés környékén, a
> kesztyűtartón vagy az anyós ülésen kívül máshova, az már nem játszik...
>
>
> Najó, kussolok.
>
>
Igen, sok igazságod vagyon, valóban.
István
More information about the Elektro-etc
mailing list