[elektro-etc] olajnyomás lámpa

Szabados István szabados.i at easymail.hu
Mon Dec 3 00:29:33 CET 2007


Moczik Gabor írta:
> Szabados István wrote:
> 
>> A kapcsolási értéknek akkorának kell lennie (ha jó a nyomáskapcsoló), 
>> hogy az a nyomás már elégséges legyen a kenéshez.
>> Ellenkező esetben szart se érne a lámpa jelzése, illetve nem jelzése. 
> 
> 
> De, ha leesett az olajszűrő és csontra nincs nyomás, azt jelzi.
> Nem divat olajnyomásmérőt tenni, pedig azon láthatóak lennének a közelgő 
> hibák. Ma az lett a divat, hogy azt Juliska néninek nem kell tudnia, ezt 
> se kell, azt se kell... 10 év múlva kilométeróra meg benzinszintjelző se 
> lesz, csak "gyorshajtás" LED meg "kevés a bezin" LED, mert megoldják 
> hogy a beépített GPS és térkép alapján meghatározza hol a kút és 
> mennyivel mehetsz.
> 
>> Ennyire azért nem hülyék a konstruktőrők.
> 
> 
> Ajjajjajj, dehogyisnem. Hány gyári, konstrukciós hiba van mostanában egy 
> autóban? Na ugye hogy bőven van hülye a konstruktőrök között.
> Kisf*szomszenzor is van már egy autóban, mégse tudnak még miding egy 
> kontakthibát detektálni. Mellesleg lehetne olyan csatlakozókat is 
> használni, ami nem rohad el. Mindenhol. Nem csak az ECU-hoz, mert az 
> fontos, hanem a ködlámpához és az oldalindexhez is. A VW alapjárati 
> motortól nagyobb konstrukciós hibát meg még nem láttam. Pedig nem vagyok 
> autószerelő, csak láttam egy-két autót.
> 
> Határidőre kész legyen, garanciaidő után romoljon el, és minél olcsóbb 
> legyen, ma ennyi a szempont.
> 
> Pohártartó? Az igeeeeen, az a (marketing) fejlesztés, fullextra. De hogy 
> egy autóstáskát le lehessen tenni valahol a vezetőülés környékén, a 
> kesztyűtartón vagy az anyós ülésen kívül máshova, az már nem játszik...
> 
> 
> Najó, kussolok.
> 
> 


Igen, sok igazságod vagyon, valóban.

István



More information about the Elektro-etc mailing list