[elektro-etc] olajnyomás lámpa
Moczik Gabor
pm_levlista at progzmaster.hu
Sun Dec 2 19:16:45 CET 2007
Szabados István wrote:
> A kapcsolási értéknek akkorának kell lennie (ha jó a nyomáskapcsoló),
> hogy az a nyomás már elégséges legyen a kenéshez.
> Ellenkező esetben szart se érne a lámpa jelzése, illetve nem jelzése.
De, ha leesett az olajszűrő és csontra nincs nyomás, azt jelzi.
Nem divat olajnyomásmérőt tenni, pedig azon láthatóak lennének a közelgő
hibák. Ma az lett a divat, hogy azt Juliska néninek nem kell tudnia, ezt se
kell, azt se kell... 10 év múlva kilométeróra meg benzinszintjelző se lesz,
csak "gyorshajtás" LED meg "kevés a bezin" LED, mert megoldják hogy a
beépített GPS és térkép alapján meghatározza hol a kút és mennyivel mehetsz.
> Ennyire azért nem hülyék a konstruktőrők.
Ajjajjajj, dehogyisnem. Hány gyári, konstrukciós hiba van mostanában egy
autóban? Na ugye hogy bőven van hülye a konstruktőrök között.
Kisf*szomszenzor is van már egy autóban, mégse tudnak még miding egy
kontakthibát detektálni. Mellesleg lehetne olyan csatlakozókat is használni,
ami nem rohad el. Mindenhol. Nem csak az ECU-hoz, mert az fontos, hanem a
ködlámpához és az oldalindexhez is. A VW alapjárati motortól nagyobb
konstrukciós hibát meg még nem láttam. Pedig nem vagyok autószerelő, csak
láttam egy-két autót.
Határidőre kész legyen, garanciaidő után romoljon el, és minél olcsóbb
legyen, ma ennyi a szempont.
Pohártartó? Az igeeeeen, az a (marketing) fejlesztés, fullextra. De hogy egy
autóstáskát le lehessen tenni valahol a vezetőülés környékén, a
kesztyűtartón vagy az anyós ülésen kívül máshova, az már nem játszik...
Najó, kussolok.
--
((( Móczik Gábor )))--((( E~Mail: pm-junk ~@~ progzmaster ~.~ hu )))
((( Skype: moczik )))
More information about the Elektro-etc
mailing list