[elektro-etc] radiátor -fordítva

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Thu Oct 12 14:36:01 CEST 2006


az a bypass dolog az pont ugyanazt csinalja mint a hidr. valto. ha belegondolsz totalisan ugyanazt. 
annyi a kulonbseg, hogy a valtonal ha van ket kulon szivattyu a kanaznkorre es a futeskorre akkor a valto automatikusan kiegyelniti az aramlasokat, az egyik kor vizaramat az egyik, as masiket a masik szivattyuval lovod be. 

mig a bypassnal eleg egy szivattyu es a szivattyuval es a szelep allasaval lovod be a ket kor vizhozamanak aranyat.

vajk

----- Original Message ----
From: Acs Gabor <agabor at electrodesign.hu>
To: elektro-etc at tesla.hu
Sent: Thursday, 12 October, 2006 1:28:04 PM
Subject: Re: [elektro-etc]radiátor -fordítva

Akkor ha zárok a szelepen, be tudom lőni annyira kicsire az áramlást, hogy 
pont jó legyen? Ebben az esetben nagyobb szerephez jut a beépített bypass 
ág, de hogy ez előnyös, vagy nem, ezt már nem látom át teljesen. Talán 
kicsit hasonló lesz a váltóhoz?


Gábor

----- Original Message ----- 
From: "jhidvegi" <jhidvegi at gmail.com>
To: <elektro-etc at tesla.hu>
Sent: Thursday, October 12, 2006 12:46 PM
Subject: Re: [elektro-etc] radiátor -fordítva


> Acs Gabor wrote:
>> Ezért volt szó a 3000-es radiátorról. Feltételezem, annak már van
>> olyan kontaktja a környező levegővel, hogy le is tud ennyire hűlni a
>> visszatérő.
>
> Ahhoz szerintem az kell, hogy túl kicsi legyen a vízáram. Gondold el, hogy 
> milyen lassan kell a víznek függőlegesen haladnia a radiátor csatornáiban, 
> hogy le tudjon hűlni!
> De végülis nem lehetetlen.







Send instant messages to your online friends http://uk.messenger.yahoo.com 


More information about the Elektro-etc mailing list