[elektro-etc] Autó akku

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sat Nov 25 01:50:52 CET 2006


Papp Zoltán wrote:
>
>> Az aksi másik jellemzője ugye a kapaca lenne. Ezt meg csak 
>> feltöltés-kisütés próbával lehetne megállapítani, esetleg nem egyszer 
>> végrehajtva.
>
> Valószínűleg a kapacitás csökkenése együtt jár a belső ellenállás 
> növekedésével, persze ez a kimerüléssel is változik. Valószínűleg ha 
> ismerjük a fullra töltött akksi belső ellenállását, akkor későbbiekben 
> fullos töltésnél meg tudjuk határozni, hogy nőtt-e a belső ellenállás, 
> tehát csökkent-e a kapacitás. Persze ez nem túl egzakt.
sajnos kozel sem jo a megkozelites .
mindkettot lattam mar : a , verzio - az auto indit mint alom , ugy teker 
mint kisangyal , de ha elotte harom percig ment a belsotervilagitas 
akkor mar keptelen beinditani (perfekt inditoaram , zero kapacitas)
masik verzio - bagyadt inditozas , de alacsonyabb feszultsegen meg 
jokora kapacitasa volt - szepen lehetett belole toltest kivenni ha szep 
lassan vettem ki (csekely inditoaram , elfogadhato kapacitas)

bye
dexter




More information about the Elektro-etc mailing list