[elektro-etc] Nagyobb sator bejarata

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Sun Nov 12 22:38:25 CET 2006


van egy olyan fuzes, hogy az egyikfelen mondjuk 10 centinkent karika szegecs, a masikfelen szemben mindegyikkel egy 10 cm hosszu hurok (20cm mazzag, ket vege ossze es a satorlaphoz varrva). Hurok lyukon athuz, pont eler a kov lyukig. Az ott athuzott hurok az elozo hurkon is athuz, es eler a kov lyukig, stb. ha hurkok az egyik satorlap mind a ket oldalan vannak, es olyan a hajtoka hogy a masik lap ele is meg moge is hajthato, akkor mind a ket oldalrol fuzheto.

vajk

----- Original Message ----
From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
To: elektro-etc at tesla.hu
Sent: Sunday, 12 November, 2006 7:07:26 AM
Subject: Re: [elektro-etc] Nagyobb sator bejarata

vajk fekete wrote:
> Turasatraknal a cippzar teljesen altalanos. En tartos
> eso-nap-szelterhelesre nem javasolnam, ha elromlik rendesen
> megszivtad. Ha nem kell percenkent hasznalni kozlekedesre, inkabb
> ilyen reggel kinyitom, este becsukom,

Igen, kb így működne azzal az eltéréssel, hogy hetekig nyitva lenne, és 
amikor be kell csukni, akkor csak ekkor lenne valamelyest nyitogatva.

A teherautós megoldásban az a ciki, hogy ha bent akarok dolgozni, akkor 
belül kell tudni végigfűzni, és ha kint vagyok, már nem tudom becsukni, 
illetve ha kint csukható, akkor valakit meg kell kérnem, hogy csukja be, de 
ez nagyon kiszolgáltatott egy állapot. :-)

> megoldast javaslom. (nemtom mennyire draga) Arrol beszelunk, ahol
> kerek lukas szegecs van, meg sekli-s szegecs, es lukon atdug, kotel
> vagy szalag vegigfuz?
Igen, erről. Keményebb helyeken szíjat fűznek végig, vagy valami ilyesmi 
lapos, kissé merev anyagot.

A katonai sátraknál mi van? Vagy a katona bírja, illetve le van szarva, és 
simán nyitva van bizonyos átfedéssel?

hjozsi 







Send instant messages to your online friends http://uk.messenger.yahoo.com 


More information about the Elektro-etc mailing list