[elektro-etc] volt szavak értelmezése, németautó-utálat, autómárkák
Famulus Számítástechnika
hwsw at famulus.hu
Fri Nov 3 19:56:57 CET 2006
> Ha _elméletben_ minden alkatrészt megvennél a kereskedelemben, és te
> raknád össze magadnak az autót, akkor alkatrészárakon hányszorosába
> kerülne ugyanaz az autó.
> A szocialista modelleknél kb. 1.3-1.6 szorzó jött ki.
> A németeknél 2-2.5.
> A franciákra 3.5 körüli értéket hoztak ki. Legmeredekebb a japán volt,
> amire 7-szeres értéket kaptak.
Jo-jo de japan alkatreszt leginakb nem kell venni...
Nekem lement Nissan Almera-val 123 eKm,
A 6,5 ev alatt NEM kert alkatreszt elromlas miatt
Sot nem kert fekbetetet, kuplungtarcsat, gombcsuklot sem.
Olajon, szuron, gyertyan, ablaktorlo lapaton, ablakmoson
es gumikon kivul semmit nem kellett ra kolteni...
Illetve 90 eKm-nel onkent csereltem ki
a komplett ekszij garniturat valami 5 eFt nagysagrendben,
(mert mar kezdett kemenyedni, hajszal repedni belul)
...es mint tudjuk, szaguldo-barom elmeny autoskent
elofordul velem, hogy 90-95-nel meg 3.-ba vagom es onnan elozok...
Szoval nyugodtabb voltam az uj szijakkal :-)
A Honda JAZZ most volt 20 ezresen (1 eves immar)
amit szinten egyetlen hiba avgy szerviz latogats nelkul teljesitett.
Ahogy latom magam korul a nemet/francia/olasz csodakat
azoknal azert ez nem egeszen igy muxik...
KJ
>> bye
>> dexter
More information about the Elektro-etc
mailing list