[elektro-etc] autovezerles Totalcaron

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Fri Dec 22 00:17:04 CET 2006


Papp Zoltán wrote:

> 2006.12.20. 10:22:08 dátumon charles hoss <charles.hoss at gmail.com> írta:
>
>> Balázs Bámer wrote:
>>
>>> Szervusz Lista!
>>>
>>> http://www.totalcar.hu/magazin/technika/elektro/
>>
>>
>> ki irhatta ezt a cikket ? a bosch ?
>> kivasaroltak a fuggetlenseget a totalcar-bol ?
>> http://totalcar.hu/magazin/technika/elektrohiba/
>
>
> Idézet ez utóbbi oldalról:
>
> "A legtöbb hibát egyébként az egyszerű kábelcsatlakozók okozzák. Ha  
> érintkező felületük aranyozva lenne, az sok bajt megszüntetne, de ezt  
> szinte senki nem tudja megfizetni."
>
> Hát mégis, mennyibe kerül egy autónyi csatlakozó aranyozás? 1000Ft?  
> Ráadásul nagy tételben?
> Imádom, amikor a hozzá-nem értők hozzá-értenek és jól 
> túl-misztifikálják  ezt a dolgot. 

a tulmisztifikalas inkabb a kontrollingosok temaja . mert ok sporolnak 
ezen - nem a felhasznalok . szerintem ez ezekre a gyartokra vonatkozik .
eleg ranezni a mai ISO-autokra (oh nosztalgikus idok amikor meg az 
izomautok voltak a hiresek) mindegyiknek egy rakas kontakhiba a hatulja 
- feklampak , helyzetjelzok .
a ford jopar autoja egett le egy olcso kinai fekolaj nyomaskapcsolo 
miatt - a bmw x5-osok valami lengyel reletol egtek ki az elso ezer km-en 
belul .

a masodik cikk ezen kovetkeztetese egybekent lehet helyes - a 
legvaloszinulbb meghibasodasban lehet a kh a nyero , de a legszemetebbek 
a can-busz es kornyeken keletkezo hoppak - az igazi sw hibak - amiktol 
pl meg tud bokrosodni a tempomat - amitol lekapcsolhat az abs , amitol 
elfelejt mukodni a legzsak .
amitol padlogazt ad az auto .

bye
dexter





More information about the Elektro-etc mailing list